پیام تسلیت رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان صدیقشان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، دکتر عباسعلی رضا پور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجنددر پی شهادت رئیس جمهور و همراهان صدیقشان پیام تسلیت صادر کردند متن پیام به شرح زیر میباشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
شهادت سید شهیدان خدمت، رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را به محضر حضرت بقیهالله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و ملت شریف ایران، تبریک و تسلیت عرض مینمایم.
آن شهید بزرگوار در بندگی خدا هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تا آخرین لحظه حیات پربار خویش دنبال نکرد و تبعیت محض خود از خط ولایت را بارها به نمایش گذاشت.
مشی آن خادم مردم و یار رهبر، تلاش در مسیر رضای خدا و کار برای مردم بود و تمام وقت خود را بدون تعطیلی و توقف، صرف خدمترسانی و گرهگشایی از مشکلات مردم و کشور کرد و توصیه همیشگی ایشان به اعضای کابینه دولت انقلابی، خدمت، خدمت و خدمت به مردم بود.
یقین دارم در پرتوی هدایت مقام عظمای ولایت، راه شهیدان دولت خدمتگزار، همچون راه شهیدان والامقام رجایی و باهنر ادامه خواهد یافت و مردم ایران، با اتکال به الطاف الهی، پرچم این حرم را برافراشته نگاه خواهند داشت.
عباسعلی رضاپور
رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند

نظر شما :