نشست کمیسیون تخصصی هیئتامنای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی خراسان جنوبی برگزار شد
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، بیست و یکمین نشست کمیسیون تخصصی هیئتامنای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی خراسان جنوبی روز دوشنبه ۱۸ تیرماه در سالن اجتماعات دفتر هیئتامنا و هیئت ممیزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.
در این نشست دکتر مهدی بیات؛ رئیس کمیسیون هیئتامنای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی استان و مشاور وزیر در امور هیئتهای امنا و ممیزه، دکتر شهاب کسکه، معاون مرکز هیئتامنا، دکتر عباسعلی رضاپور، رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند، دکتر احمد لامعیگیو، رئیس دانشگاه بیرجند و دبیر هیئتامنا، دکتر سیداحسان شکیب، رئیس دانشگاه بزرگمهر قاینات اعضای حقوقی حاضر در این نشست بودند.
گفتنی است: اعضای هیئتامنا موضوعات مربوط به دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی استان را مطرح کردند.
نظر شما :