دعوت رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند برای حضور پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاستجمهوری
دکتر عباسعلی رضاپور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند با صدور پیامی، آحاد مردم بهویژه جامعه دانشگاهی کشور را برای حضور پر شور در صحنه انتخابات ریاستجمهوری دعوت کرد.
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، دکتر عباسعلی رضاپور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند با صدور پیامی، آحاد مردم بهویژه جامعه دانشگاهی کشور را برای حضور پر شور در صحنه انتخابات ریاستجمهوری دعوت کرد. در متن پیام دکتر رضاپور آمده است:

نظر شما :