آیین تجلیل از بازنشستگان دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد
مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه صنعتی بیرجند، روز سهشنبه ۱۲ تیرماه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، در ابتدای این مراسم، دکتر رضاپور رئیس دانشگاه، ضمن عرض خیر مقدم به همکاران بازنشسته و تشکر از زحمات چندین ساله عزیزان بازنشسته، ایشان را سرمایه معنوی دانشگاه دانستند و گفتند: تجربیات بازنشستگان ارجمند، منبع ارزنده ای برای کمک به مجموعه دانشگاه و خصوصا نیروهای جوان برای تحقق اهداف دانشگاه است.
در این مراسم از تعدادی از بازنشستگان دانشگاه، با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.
نظر شما :