پیام تبریک رئیـس دانشگاه به مناسبت روز کارمنـد
دکتر عباسعلی رضاپور، رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند، با صدور پیامی، آغاز هفته دولت و چهارم شهریور، روز کارمند را به عموم کارمندان به خصوص کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، دکتر عباسعلی رضاپور، رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند، با صدور پیامی، چهارم شهریور، روز کارمند را به عموم کارمندان به خصوص کارکنان دانشگاه صنعتی بیرجند تبریک گفت.
در متن پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز کارمند آمده است:

نظر شما :