در سفر رئیس دانشگاه به تهران صورت پذیرفت؛
دیدار رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند با مدیر کل بودجه و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
به گزارش روابطعمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، دکتر رضاپور رئیس دانشگاه در ادامه دیدارهای در سفر به تهران با آقای دکتر راحمی، مدیر کل بودجه و تشکیلات وزارت علوم در زمینه افزایش تخصیص اعتبارات و کمکهای مالی جهت تسویه بدهیهای دانشگاه داشت که قول مساعدت و همکاری دادند.
نظر شما :