پیام دکتر عباسعلی رضاپور به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمنماه و دعوت از اقشار مختلف مردم به شرکت در راهپیمایی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، دکتر عباسعلی رضاپور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت یوم الله 22 بهمنماه و دعوت از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی پیام صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر میباشد.

نظر شما :