پیام دکتر عباسعلی رضا‌پور به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه و دعوت از اقشار مختلف مردم به شرکت در راهپیمایی

۲۱ بهمن ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۵ کد : ۲۱۴۴ خبر
تعداد بازدید:۱۶۰
رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه و دعوت از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی پیام صادر کرد.
پیام دکتر عباسعلی رضا‌پور به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه و دعوت از اقشار مختلف مردم به شرکت در راهپیمایی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، دکتر عباسعلی رضاپور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند به مناسبت  یوم الله 22 بهمن‌ماه و دعوت از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی پیام صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر می‌باشد.

 

کلیدواژه‌ها: دانشگاه صنعتی بیرجند تنها دانشگاه صنعتی شرق کشور پویا، فناور، مسئله‌محور حوزه ریاست دانشگاه صنعتی بیرجند روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند www.birjandut.ac.ir


اخبار مرتبط


نظر شما :